Wednesday, April 04, 2007

MARS ++

Kari med en fantatisk snømann! (det var tider, den gang det var snø..)

Kristian, meg og Christian! kreisi pipl.. ;)

Elin og jeg er rååå på styrketrening, med upåklaglig stil..

*ta bilde fooort!*

Astrid og Hilde fikk rose på rimi på kvinnedagen! :D

Skumle svaner, Elin og jeg tok opp kampen mot fjærkrea!

ELin og Hilde poserte lenge og vel på ankeret :)

Fant masse kule dingsebomser på stranda! gøy å stappe i øynene..!

Elin matcha alle mulige mønstre på bad taste party - smashing!

Jeg valgte.. ehh... russer som starta tidlig med turn, endte med for mye steroider...

Katrine og Linda var og svært så lekre.. eller no.. ;)

Kari, Sandra og Kristin var en good looking gang!

Årets første sykkeltur gikk til mølen! Elin blogga litt bilder av det veit jeg. :)

Har du noen gang sett en bedre hybelkanin?? Oskar heter den lille rakker'n!

Klosterklokke! en ny blomst for meg. (tror jeg) veldig fin :D

Snøklokker og trær og greier er fint om våren

Her er noen av folka jeg har kickboksing med. driver med spensthopp. jeg gadd ikke går nærmere for å ta bilde. vet ikke hvorfor det lå en stor haug støv der.

På aksjonsløpet var jeg en tordensky og Elin godværssky med himmellegger!

Siri, Sigrid og Astrid var trillingkylling! veldig flinke pippiper!

Jeg hadde full jobb som englemassør på aksjonskvelden! :D

Og Elin fikk det som er typisk Elin - manikyr! :p

Vi fikk en dag lyst til å rydde kvister..! So we did.

Hoggorm! Den lå og koste seg i sola... koslig.

Maria snurrer som man bør gjøre på en slik bom! :D:D

Blåveis!

Blomster og bier og sånn..!

En litt over kurant solnedgang ved Mølen!

Kari ble 20 år og fikk en litt stor bursdagskrone.. thihi.

Sandra mekka browniestog til Karis bursdag! Yummi yum!

Mye rart man får på nattoget nå, sant Sandra?

Kari, Sandra, Elin og jeg starta påskeferien hos Kristin på Manger! veldig koslig, på lørdag var vi leenge ute ved sjøen og grilla pinnebrød og koste oss. Derfor spikka Kari pinne, hvis noen lurte. ;)

Uh oh! vi er nå avslørt Elin! jepp, sier ikke mer enn at Steinar og Hege-Marie hadde en pepperkakeboks i skapet..!

Mhm. kan jo nevne at jeg og Elin var hos min bror + samboer mandag og tirsdag. De var begge på jobb tirsdag formiddag, og vi så oss rundt på kjøkkenet. hm. jeje, julekaker er litt ute av sesong nå, er de ikke det?

Etter en lang og innholdsrik frokost tråkka vi ut i sola og holdt oss der i et par timer..! Meget inspirerende med tanke på å studere i Bergen! :D

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha... melketenner!

6:45 PM  
Blogger Inger said...

hm, den tog eg isje..!

10:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Julen varer helt til påske for de som ikke visste det, men nå er påsken over og julekakene kastet:)

3:47 PM  

Post a Comment

<< Home