Sunday, December 31, 2006

glimt fra gamle dager!

først av alt; har jeg nevnt at jeg er seksling?
okai, så er jeg ikke det da..



se på det fantastisk pyntede juletreet og pakkehaugen! one happy kid in 1990!

den gang jeg var ung, hadde vi snø om vinteren.. ;)


faktisk så mye at vi lagde hele familien i snømenn.. her er mamma og fire barn..



..og her er den eldste sønnen med sin far.. ;)

skøyter på plenen er jo en sikker vinner, spesielt med min upåklagelige stil! :p for dere som ikke har stått på skøyter med meg; dere har gått glipp av noe stort. eller har dere egentlig det? :)

da jeg så gjennom mange bilder, fant jeg ut at ikke alt er like nytt for meg som jeg har tenkt..
aller først dette bildet; postkassa på fredtun er ikke min første..! postkasser med bøker i var jeg tross alt ivrig besøker av i over ti år! hvittingfoss veitu, "nå toppen, få form i kroppen!" hihi.

til og med til improteatermodulen har jeg en del teatererfaringer som kommer godt med, bare se på min fantastiske statistrolle som liten mus på julespill! (eller grein jeg bare så mye fordi jeg ikke fikk lov, at de lot meg være med?)og det bringer meg videre til neste tema, som faktisk er to; sove med lue på (noe mange i klassen min var vitne til da vi var i oslo), og i det hele tatt lue med ØRER! hah, bunny er ikke den første som fant ut at det kler meg! :p

og sist, men ikke minst; VASKE, det er noe jeg alltid har kunnet, og fortsatt er en råtass på.. det vet ida alt om.. ;) heh.. jeg mener, selfølgelig har vi vasket på rommet vårt hver uke! :/ så med dette lille (eller store) tilbakeblikket vil jeg ønske deg et GODT NYTT ÅR! :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Aww, søteste posten. ^^ Jeg likte spesielt at dere lagde hele familien i snømenn, kjempe skjønt. :D

~Benedicte, som snart kommer tilbake, wooh! xD

5:50 PM  

Post a Comment

<< Home